https://static01.nyt.com/images/2011/11/22/science/22TRUC_SPAN/22TRUC_SPAN-articleLarge.jpg


با سلام خدمت خوانندگان عزیز این مطلب در خصوص نحوه تغذیه مناسب در جاده ها در شغل رانند گی می باشد

یکی از خطراتی که رانندگان عزیز را تهدید می کند بی تحرکی و تغذیه نا مناسب است . که در اینده امکان مبتلا به بیماری های همچون بالا رفتن کلسترول خون و گرفتگی رگ های قلبی و کمر درد و دیگر بیماری های که ممکن است سراغ یک راننده برود دور از انتظار نیست

ولی بنده سعی دارم در مورد تغذیه مناسب بگویم که بسیار مهم است

خوردن غذاهای فسوت فود و چرب در مسیر جاده ها که بلافاصله پس از خوردن  غذاو نشستن پشت فرمان  خودروهای که مجهز بوده واسایش راننده در نظر گرفته شده است و به اصطلاح راننده های قدیمی راننده ها را تنبل کرده است  باعث بروز بیمارهای اشاره شده در اینده خواهد شد

مصرف سبزیجات در وعده های غذای بسیار مهم است مصرف میوه های فبیر دار . برای جلوگیری از یبوست و ناراحتی گوارشی بسیار مفید است ورزش کردن در مسیر جاده و توقف کردن خودرو در پارکینگ ها و ورزش های سبک در بهبود وضیعیت شما مطلوب است



نوشیدن دمنوش ها بجای چای بهتر است 

چای را تا انجای که می توانید تازه دم بخورید و از نگهداری چای در فلاکس در ساعت های زیاد پرهیز کنید زیرا چای پر رنگ یبوست بوجود می اورد

خوردن غذاهای کنسرو نیز مناسب نمی باشد و تکرار ان در وعده های غذای اجتناب کنید

مصرف شیر را فراموش نکنید

https://i.ytimg.com/vi/oNfLEz7zz5U/hqdefault.jpg

از خوردن غذا پشت فرمان خود داری کنید

خوردن غذا با استرس باعث صدمه به سیستم گوارش می شود

از عجله کردن برای خوردن و تند تند غذا خوردن اجتناب کنید با این فکر که وقت ندارم باید برسم

شیر ملین و دارای کلسیم می باشد ونیاز یک راننده می باشد

خواب به موقع و پرهیز از رانندگی زیاد در شب را عادت خود قرار دهید

همیشه در جای خنک خودروی خود میوه و سبزیجات داشته باشید 

از گرفتن کولر و عادت دادن بدن خود برای کولر اجتناب کنید و سعی کنید بدن خود با شرایط حاکم تطبیق بدهید زیرا کولر از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کنند